ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ معرفی شد؛ نمایشگر امولد LTPS با قیمت ۷۰ دلار

در کنار گوشی‌های سری ردمی K70 که امروز معرفی شدند، زیربرند شیائومی از ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ هم پرده برداشت. این محصول تغییرات بزرگی نسبت به نسل قبلی دارد و با قیمت پایه ۷۰ دلاری روانه بازار می‌شود.

مشخصات ساعت هوشمند ردمی واچ ۴

ردمی واچ ۴ نمایشگری ۱٫۹۷ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی دارد و رزولوشن آن ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل است. حداکثر روشنایی این صفحه به ۶۰۰ نیت می‌رسد و از فناوری LTPS بهره می‌برد که عمر باتری بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

این ساعت هوشمند در سمت راست بدنه یک دکمه چرخشی دارد و خود بدنه هم از جنس آلیاژ آلومینیوم است. ازاین‌رو، واچ ۴ اولین ساعت هوشمند ردمی با بدنه یکپارچه فلزی محسوب می‌شود. این دستگاه با استاندارد IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و می‌تواند بدون مشکل به عمق ۵۰ متری زیر آب برود.

ردمی واچ ۴ از حسگرهای مختلفی ازجمله ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، ردیابی خواب و استرس، و ثبت عادات ماهانه زنان برخوردار است. این ساعت هوشمند همچنین بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی مختلف دارد و با GPS داخلی می‌تواند موقعیت شما را هم بدون نیاز به گوشی و به‌درستی ردیابی کند.

ردمی واچ ۴ با باتری ۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار می‌آید و شارژدهی آن با استفاده معمولی به ۲۰ روز می‌رسد. این دستگاه همچنین از فناوری NFC و بلوتوث ۵٫۳ بهره می‌برد و با سیستم عامل HyperOS به قابلیت‌های متنوعی برای امور گوناگون مجهز شده است.

زیربرند شیائومی ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ را با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رساند. این گوشی با چندین مدل بند مختلف عرضه می‌شود. عرضه این محصول فعلاً تنها در چین صورت می‌گیرد و هنوز صحبتی درباره عرضه جهانی آن به میان نیامده است.

درباره ی کامران جوادی